пʼятницю, 7 квітня 2017 р.

Здоров᾽я - це скарб

Збереження і відновлення здоров'я залежить від рівня культури. Це - не тільки сума знань, а й поведінка людини, Чому слід дбати про здоров'я? Яка мотивація людини в цьому випадку? У кожного - своя мотивація бути здоровим: хтось хоче бути гарним, струнким; дехто зважає на те, що для досягнення успішної кар'єри в певній професії треба бути здоровою людиною; для когось здоров'я означає заощадження коштів на ліках, а для декого - це активне довголіття, радість повноцінного життя. Як би там не було, але загальновідомим є те, що лікуватися набагато дорожче, ніж вести здоровий спосіб життя ,сукупність її моральних засад.На такі питання отримали відповідь студенти Педагогічного коледжу  на уроці здоров᾽я, який відбувся в бібліотеці. А також присутні  мали можливість задати питання сімейному лікарю Сергію Васильовичу Левчуку  в Всесвітній День здоров᾽я.



Немає коментарів:

Дописати коментар