пʼятницю, 4 квітня 2014 р.

Здоров’я-мудрих гонорар





Здоров’я-мудрих гонорар     
                                                             П.Ж. Беранже

Гроші  загубив-небагато загубив,Час загубив-багато загубив,А здоров’я загубив-все загубив.


         7 квітня міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я,  яке засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я. З'явившись в 1948 році, ця організація об'єднала у своїх рядах представників 191 держави світу.Вперше відзначення Всесвітнього дня здоров'я відбулося в 1950 році. Уже тоді глобальною ідеєю заходу була пропаганда здорового способу життя і боротьба з поширенням різних захворювань.

В Україні 23 мільйони людей страждає від порушення системи кровообігу (понад 60% дорослого населення), з них понад 10 мільйонів - хворі на артеріальну гіпертензію.
Смертність від серцево-судинних захворювань займає першість у світі, в Україні цей показник становить 62,5% загальної смертності...
        Чи вимірювали ви свій артеріальний тиск? Якщо тонометр показав вам 120/80 мм рт. ст. - можете вважати себе щасливцем, бо це - норма.
Небезпека полягає в тому, що в більшості випадків хвороба починається безсимптомно, люди її не відчувають і тому не вважають необхідним лікуватися, поки не станеться судинна катастрофа або симптоми не стануть явними внаслідок ураження так званих органів-мішеней (очі, нирки, серце,головний мозок).
            Бібліотека розпочинає тиждень здоровя, в рамках якого кожен користувач, який відвідає бібліотеку з 4 по 10 квітня зможе виміряти  тиск, дізнатись свою вагу, та отримати інформаційний буклет "Рекомендації як правильно вимірювати тиск".Запрошуємо на акцію!




     Здоров'я може мати дуже дорогу ціну. І в основному це стосується спроб відновити його. У Всесвітній день здоровя ми бажаємо всім його надійного зберігання. Всім хворим-якнайшвидшого одужання. Медикам-хорошої матеріальної і технічної бази. Всім нам-бути здоровими і життєрадісними. 

Далі буде.

Немає коментарів:

Дописати коментар